همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر ۹۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی شهرستان اسدآباد به بهره برداری رسید.

۹۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مراسمی با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در مناطق روستایی شهرستان اسدآباد به بهره برداری رسید. 

برای ساخت این واحد‌ها ۴۵۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

زمین مربوط به ساخت این واحد‌ها از سوی دولت تامین شده و بخشی از منابع آن مربوط به آورده متقاضیان و بخشی نیز از محل تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

در جریان سفر استاندار همدان به شهرستان اسدآباد همچنین از ۸۵ طرح هادی روستایی بهره برداری شد.

برای اجرای این طرح‌ها که تقویت عمران و آبادانی مناطق روستایی شهرستان اسداباد را بدنبال داشته است، ۱۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع دولت هزینه شده است.


همچنین با حضور استاندار همدان از طرح‌های راهداری‌ای شهرستان با اعتبار هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال بهره بردری شد.

استاندار همدان در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های راهداری شهرستان اسدآباد، گفت:روشنایی مسیر گردنه‌ی اسدآباد و ایجاد حفاظ میانی به مسافت ۱۴ کیلومتر باعث رفع نگرانی وقوع مخاطرات و تصادفات شده است.

قاسمی فرزاد گفت: خدمتگزاری دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در تمام سطح استان همدان مایه‌ی افتخار ما است.

او گفت: رفع نقاط حادثه خیز با تأکیدات رئیس‌جمهور در دستور کار قرار گرفته و از ۵۲ نقطه‌ی حادثه‌خیز شناسایی شده در راه‌های استان همدان ۲۱ نقطه کاملاً رفع شده و رفع ۱۰ نقطه‌ی حادثه‌خیز دیگر نیز پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است.

استاندار همدان گفت: با رفع نقاط حادثه‌خیز، کاهش تصادفات را شاهد هستیم.

شهرستان اسداباد به مرکزیت شهری به همین نام در غرب استان همدان و در همسایگی با استان کرمانشاه قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار